Flying Superkids

Anmeldelse: 6 ud sf 6 stjerner

The Flying Superkids show er fuld af positiv energi. Alle der arbejder i billetten, de deres sælger popcorn, den sprængfuld-af-krudt konferencier, Lars Godbersen (søn af grundlæggeren og tidligere Flying Superkid), eller er en af de flyvende, positive, energibundt børn. Alle er fulde af glæde, ansvarsfuldhed og har en super positiv ånd, man kun kan have respekt for.

Ifølge deres direktør, Søren Stoklund, har idrætsforeningen, som Flying Superkids er en del af, det formål at få børn og voksne til at dyrke mere motion og være en del af foreningslivet. Motion er godt for hjertet

og sammenholdet. De har derfor til de sidste par forestillinger givet flere end 100 billetter væk til udsatte familier. De ville sagtens kunne havet solgt billetterne, men deres mission er klar, og også det tager jeg hatten af for.

På scenen ser man et festfyrværkeri af en forestilling, og hele teltet ender også med at stå op og klappe. Konferencier og børn er magiske og så oprigtig lykkelige, glade, scenevante og talentfulde, at det er en fryd. Det er på ingen måde højkultur fuld af poesi, men det er så fint. Jeg kan på det varmeste anbefale at tage derhen og flere timer før det begynder, for det er så sjovt for børnene at være med til selv at hoppe rundt i deres Kia Family Park inden. Der er tænkt over alting, og det er rimeligt. Man skal dog selv sørge for at tage provianten med hjemmefra.

Hvorfor teateranmeldelse af denne forestilling? Fordi børnene tydeligvis elsker at optræde, performe Og løfte stemningen i salen, og de har ydermere et formål på flere planer: glade sunde familier, en god oplevelse, og gør det selv – så kan jeg kun sammenligne forestillingen med Balletskolens på det Kongelige Teater. De kan poesi til op over begge ører, og de her børn i the Flying Superkids; jeg glemmer sent deres super positive energi, glæde ved at performe og lykkelige smil. Der er bare noget rigtig sundt ved motion – det klarer sindet op. Fedt og imponerende er det også, at alt deres musik er hjemmekomponeret.

I fremtiden med nogle af de tidligere Superkids, kunne det være rigtig magisk at se en mere poetisk udgave – men mon ikke nogen af dem allerede er i gang? En stor tak til hele holdet. Bestil billet og læs mere herhttps://www.flyingsuperkids.com/hvem-hvad/

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *